Zi za zinderende zpanning - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Onno Frederiks - WaarBenJij.nu Zi za zinderende zpanning - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Onno Frederiks - WaarBenJij.nu

Zi za zinderende zpanning

Door: Onno

Blijf op de hoogte en volg Onno

04 Februari 2013 | Nederland, Utrecht

Dan toch, alsnog, net zo even, wanneer ik niet meer dacht dat het gebeuren zou, voel ik de eerste spanning en zenuwen door m'n lichaam gieren. Pfffff.... Een meesterlijk gevoel van 'damn waar ben ik aan begonnen?!' tintelt zelfs in m'n vingertoppen. Krokante kriebels overal!

Slechts over twee luttele dagen maken mijn melkwitte kaasbeentjes air-time en zweven ze ergens hoog in het luchtruim op weg naar de stad waar de hemel in tweeën wordt geklieft door het hoogste gebouw ter wereld, Dubai. Zoals niet anders dan verwacht net nog even snel in een helder moment het al-lang-geleden-gereserveerde hotel geannuleerd omdat toevallig op mijn pad passerende reviews ons niet anders beloven dan rigoureuze rugpijn en Oosterse zengende hitte tijdens de nachtelijke uurtjes. Not really mijn voorstelling van een goede start. Dus hop-hop top-top snel een nieuwe kamer geboekt in een hotel met zwembad op het dak, gewoon omdat het kan. Ook net even mijn bol laten kriebelen door de heerlijke lente zon om malaria-geschut in te slaan. Almost ready, almost...

  • 04 Februari 2013 - 14:20

    Dirk:

    Dat is dus het "point of no return" gevoel.... denk ik. (-:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Onno

Actief sinds 31 Jan. 2013
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 8953

Voorgaande reizen:

06 Februari 2013 - 22 Juni 2013

The Big Aussie Bang!

Landen bezocht: